20120806

Mimlik:)

Cuma gününden beri internete giremedim :( mobil modem kullanıyorum her ayın birinde faturayı ödemezsem kesiveriyorlar internetimi. Açta açıkta kalıyorum haberiniz yok :D    Yerli Polyanna ve  Liseli mimlemişler beni ikisine de çook teşekkür ediyorum. Yerli Polyanna nın mimi Acayip Mi Acayip Sorular. Mimin adından da anlaşıldığı gibi çook acayip sorular var :) Liselimin mimide Mutsuzlukla alakalı. Önce bir mutlu olalım. Aç karna olmuyo ama oruç oruç :D  Neyse gereksiz konuşmalarımla ahaliyi fazla bekletmeden mime geçiyorum :)
Mim soruları:

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz.Kalan 1 yılınızda ne yapardınız?
Başta kesinlikle depresyona girer asabileşirdim. Kalan 1 yılımı gerçekten sevdiğim insanlarla geçirirdim. Ama onların öleceğimi bilmelerini istemezdim. Kimse acıyarak bakmadan mutlu bir yıl geçirmeye çalışırdım.Ölmeden önce de millete bir mektup yazardım herkesin aklında kalmak istediğimi söylerdim:) Ne de olsa benim adım Secret :D sırlarla yaşamak benim işim.

Fobileriniz, takıntılarınız var mı? Varsa neler?
En büyük fobim yalnız kalmak. Bunun sebebi tek çocuk olmam. Uzun süreler yalnız kalacağımı anladığımda tuhaf bir mutsuzluk kaplıyor içimi. Takıntım yanlış telaffuz Şimdiye kadar kimseye bağırıp çağırmadım ama birisi bir kelimeyi yanlış söylediğinde düzeltmezsem afakanlar basıyor. 

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiçbir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?
 Bir ayağa kalkar bakardım. "Nereye gitti la bunlar daha dün burdalardı" derim. Her yeri kontrol ederim. Gerçekten kimse yoksa "yalnız naapçam ben yea" deyip bir an önce ölmeye bakarım.

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız, neden?
Dünyayı dolaşmak istersem bir gün kendi ülkemden başlarım :) Önce Türkiyeyi gezerim. Ama uçakla falan seyahat etmem ben. Bir karavan satın alırız sevdiceği de kandırırım beraber kıyıdan kıyıdan denizi göre göre dolanmak isterim. Nedeni de çok basit kendi güzelliklerimi bilmeden başka bir yeri gezmeyi manasız buluyorum. Ayrıca "hangi şehirde yaşarsan orası senin dünyandır." diye bir söz kalmış aklımda hangi filmden yada kitaptandır hatırlayamıyorum

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?
Masal çok okudum ama hiç inanmadım. Her zaman gerçekçi biri oldum sanırım bu yüzden hiç kurbağa öpmedim.

En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay?
O kadar çoktur ki benim aslında ama şu an hiçbiri aklıma gelmiyor. Demek ki unutamadığım yok :D

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey? 
Çanta desem açıklar aslında bu soruyu. Çanta, telefon, anahtar.

Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmak isterdiniz?
Hayatımın hiçbir kitap/film de olmasını istemem. Her filmde bir acı var çünkü mutlaka. acısız komedi filmleri de gerçekçi değil. O yüzden hayatımın, hayatım olarak kalmasını isterim. :)

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız?
Nasıl arkadaş bu benden uzaylı olduğunu saklamış diye kızardım. Uzayına da sana da der çeker giderdim.

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?
Görünmez olsam önce o İsviçreli Bilim adamlarını döverdim sonra görünür olma formülünü arardım.

Bu sorudan sonra Liselimin mimine geçebilirik :) 

Mimin konusu: Kendimizi kötü hissettiğimizde neler yaparak mutlu oluruz?

Kendimi kötü hissettiğimde direkt olarak ağlarım ben. Her ağladığımda da gökten vahiy gelmiş gibi sevdiceğim arar. Sebebini öğrenir telkin eder. Ağlarsan var yaa diye başlayan tehdit cümleleri kurar konuşuruz bir sürü. Ondan sonra mutsuzluğum hala geçmediyse film izlerim. 

Oruçlu oruçlu benden bu kadar der ve çeker giderim :) Yazının adını mimlik koydum hani mumluk gibi falan. Gülün diye :D
PS.Mia'mda şimdi mimledi Liselimin miminden ama cevaplamıştım zaten :) 07.08.2012 
Teşekkürler MiaLiseli ve Yerli Polyanna yaa :)

3 yorum:

  1. ay seni mimlemiştim haber vermeye geldim ki mimler çoktan yapılmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gördüm :) bende tama seni okuyordum bi secret gördüm orda ama ben zmıştım yazıya seni de ekliyciim :)

      Sil
  2. Adsız3:34 ÖÖ

    Ben seni yine mimlediim ^.^

    YanıtlaSil