20120603

Öyle bir zamanda gelmeli ki;

Aşk öyle bir zamanda gelmeli ki vazgeçmek mümkün olmasın.
Unuttuğumu sandığım anda gelmeli ki bütün ruhum titremeli
Düşen bir yaprak gibidir aşk;
Biliyorum yalnızlıgın soğuk kaldırımlarını
Biliyorum ey aşk hiçbir zaman gelmeyeceksin bana
Gelsen ne iyi olurdu kim bilir?
Bütün kainata sözümü geçirsem de
Aşka sözü geçirmek ne mümkündür?
Her sararan yaprağında ardında bir ayrılık hüznü yatar.

Öyle bir zamanda gelmelisin ki
Bütün zamanı durdurmalısın bence
Zamana yenik düşmemeli insan
Rüzgarla düşen yaprak gibidir aşk
Her anımı seninle yaşıyorum.
Son bahar gibisin;

Öyle bir zamanda gelmeliki aşk bütün duygularım yeşermeli.


                                                           AKARA
p.s. şarkısı da benden olsun tık tık tık


6 yorum:

  1. Aşk yok , olmadı ve olmayacak. Beklentilerle yıkmayın kendinizi en insanlar. Vazgeçebilmek belki de - ben yok desem de senin var dediğin- aşka götürecek seni, önce aşkın kendincen vazçgeceksin ki bir başka cana kapılasın. Sevin,sevilin,paylaşın ama adı aşk olmasın ; üç harfliler çarpar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) üç harflilerin çarptığını akara bilmez :) o Secret değil ki :D

      Sil
    2. Olsun,onunla da paylaşalım dedim. Olmayanın nazarında kimin kim olduğu ne denli fark yaratır :)
      Bana şizofren muamelesi yapılmakta sanırım , neyse, alışığım, belki de öyleyim. Aslında hepimiz öyleyiz,sanki :)

      Sil
    3. :) yok sana şizofren muamelesi yapmam :D akara yorum falan görmüyor :) o sadece yazıp yollar
      Şizofren benim :D

      Sil
  2. Aşka sesleniyorum; çaktıma da şimdi tam zamanı =P

    YanıtlaSil