20120629

Tatilimsi

Merhabaa blogcanlarııım :) şu an bu postu İstanbul Avrupa yakasından yazıyorum. Hava çokta sıcak değil bence. Gezmek, tozmak çok güzel ama ben aklımda ders çalışmak varken pek zevk alamıyorum. Malum bu yıl kocaaaaman bir sınavım var. Herkes yaparsın diyor ama ben kendime ilk defa bir konuda güvenemiyorum. Öğretmenlerim çocukluktan beri hayatın yamulduğu dönem olarak gösterdikleri için olsa gerek.

Tatilim çok güzel geçiyor. Bu hafta sonu denizde geçecek ama hiç heyecan yok bu yıl nedense. Her yıl çok heyecanlanırdım çok isterdim gitmek.

Nil Karaibrahimgil;in yeni albümü çok güzel bu arada özellikle "Ben Buraya Çıplak Geldim" şarkısı çok hoşumtırak :)


herkese iyi tatiller millet. Dönüşümü bekleyin :)

P.S fotoğrafsız postlara bir yenisini ekledim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder